Εδώ και λίγους μήνες ανακαλύπτω έναν νέο,μαγικό,παραδεισένιο κόσμο.
Πώς είναι να είσαι έγκυος, να γεννάς και να μεγαλώνεις δίδυμα!!
Τα δικά μου διδυμομπεμπίδια!!!

Παρασκευή 25 Μαρτίου 2011

Αυστηρό πρόγραμμα ή όχι;;;;

Από όταν γεννήθηκαν τα μωρά είχα ένα στόχο.Να μπορέσω να βάλω σε πρόγραμμα την καθημερινότητα τους όσον αφορά στο φαγητό και στον ύπνο. Φυσικά τους δύο πρώτους μήνες δεν νοείται να προσπαθήσεις να κάνεις κάτι τέτοιο γιατί πρώτον είναι βάρβαρο για ένα νεογέννητο και δεύτερον δεν πρόκειται να καταφέρεις τιποτα.
Όταν τα μωράκια μου έγιναν περίπου τριών μηνών έβαλα το σχέδιό μου σε λειτουργία!!!!Αυστηρά τηρούσα τις ώρες φαγητού και ύπνου χωρίς να παρεκλίνω καθόλου.
Φυσικά το σημαντικό ήταν ότι τα παιδιά ακολούθησαν εύκολα αυτό το πρόγραμμα.Γιατί διαφορετικά ότι και να ήθελα εγώ να εφαρμόσω θα ήταν απλά δική μου επιθυμία!!!
Τα μωρά είναι τώρα περίπου 8,5 μηνών.
Ακόμα ακολουθώ πρόγραμμα τώρα πια όμως βλέπω κ τις ανάγκες των παιδιών κ αν πχ καταλαβαίνω ότι πεινάνε νωρίτερα από την προβλεπόμενη ώρα τα ταίζω!!Ναι δεν τα αφήνω νηστικά μέχρι να πάει δύο!!!

Χτες είχα μια κουβέντα με τον άντρα μου και με "επέκρινε" που είμαι τόσο καθηλωμένη σε ένα πρόγραμμα και ότι τα παιδιά δεν είναι ρομποτ να προγραμματίζω με ακρίβεια τι ώρα θα φάνε και τι ώρα θα κοιμηθούν.Εμείς δεν έχουμε πάντα το ίδιο ωράριο ύπνου κ φαγητού.Αυτά γιατί να τα πιέζουμε έτσι;

Έχει δίκιο το ξέρω.Και γω πολλές φορές έχω νιώσει άσχημα που κράταγα ρολόι για να φάνε και ενώ έβλεπα ότι μπορεί να πείναγαν πχ και ένα τέταρτο νωρίτερα κ γω περίμενα να περάσει για να είμαι ακριβής στην ώρα του προγράμματος.


Ωχ θεέ μου κ μόνο που διαβάζω τώρα τι κάνω κάπως μου ρχεται.Καλέ τόσο κακιά είμαι με τα μωράκια μου;Μήπως τα καταπιέζω πολύ;;;;
Δεν ξέρω.

Γενικά είναι πολύ της οργάνωσης και του προγράμματος σαν άνθρωπος αλλα το να γίνεται ψυχαναγκαστικά καταντάει προβληματικό.
Ευτυχώς όσο μεγαλώνουν τα μωράκια μου δείχνουν αυτά τι θέλουν κ γω πια έχω χαλαρώσει αρκετά σε σχέση με αυτό το θέμα!!!
Αλλά σίγουρα είμαι στη μέση...μία από δω...μία από κει!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου