Εδώ και λίγους μήνες ανακαλύπτω έναν νέο,μαγικό,παραδεισένιο κόσμο.
Πώς είναι να είσαι έγκυος, να γεννάς και να μεγαλώνεις δίδυμα!!
Τα δικά μου διδυμομπεμπίδια!!!

Τρίτη 15 Μαρτίου 2011

Αυγό;;;;;;Μπλιαχ....μαμά.....μπλιαχ....





Και τώρα τι κάνουν;
Είχα συνηθίσει τόσο καιρό που τα έτρωγαν όλα με μανία και ευχαρίστηση και με την απόρριψη του αυγού κάπως μου ήρθε!!!
Τα κακόμοιρα μία που τους το έδινα και μία που μου το γύρναγαν πίσω το δωράκι!!!
Και με κοίταγαν με ένα ύφος δολοφονικό!!Αχ αν μπορούσαν να μιλήσουν είμαι σίγουρη ότι θα άκουγα πολλά κοσμητικά επίθετα!

Θα ξαναπροσπαθήσω σήμερα.Δεν ήθελα να τις πιέσω κ τις άφησα λίγες μέρες.Τώρα το βράζω και σκέφτομαι πως θα είναι σε λίγο που θα το φάνε!!!!

Θυμάμαι παλιά η μαμά μου επειδή τότε το έδιναν μελάτο και η ίδια το σιχαινόταν έτσι, μας έτριβε μέσα μπισκοτάκια μιράντα για να γλυκάνει λίγο η γεύση!
Μπας κ να το επιχειρήσω και γω;;;;
Κάτσε να δούμε και σήμερα πως θα πάει και βλέπουμε.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου